ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ – ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Ύλη εξετάσεων εξετ. Ιανουαρίου 2022
-Νικονάνου Νίκη, 2010. Μουσειοπαιδαγωγική. Από τη θεωρία στην πράξη. Αθήνα: Πατάκης.
-Σ. Γκότσης, Αρχαιολογικά εκπαιδευτικά προγράμματα: όψεις της “δημόσιας αρχαιολογίας” στην ελληνική πραγματικότητα https://www.blod.gr/lectures/arhaiologika-ekpaideytika-programmata-opseis-tis-dimosias-arhaiologias-stin-elliniki-pragmatikotita/
Θεματική Ι: Μουσειακή εκπαίδευση και «δύσκολη» κληρονομιά
Διαλέξτε ένα άρθρο από το τεύχος 6 του περιοδικού Museumedu με τίτλο Μουσεία, εκπαίδευση και «δύσκολη» κληρονομιά (αφού διαβάσετε την εισαγωγή)- επιμέλεια Ε. Σολομών και Ε. Αποστολίδου.
http://museumedulab.ece.uth.gr/main/el/node/431
Θεματική ΙΙ:
Μουσειπαιδαγωγική και διαπολιτισμικότητα. Προγράμματα προσέγγισης
-Θ.Μουσούρη, Μουσεία για όλους; Προγράμματα προσέγγισης στο διεθνή χώρο, Αρχαιολογία και Τέχνες, 73, 1999, σ.65-69. (http://www.archaiologia.gr/wp-content/uploads/2011/07/73-13.pdf)
https://www.archaiologia.gr/wp-content/uploads/2011/07/73-13.pdf
-Καλεσοπούλου, Δ. 1999, Ανοιχτός Διάλογος με την κοινότητα: Μια ελληνική πρόταση στα προγράμματα προσέγγισης, Αρχαιολογία και Τέχνες, 73, 69-74. https://www.academia.edu/33982779/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%95%CE%93%CE%93%CE%99%CE%A3%CE%97%CE%A3_%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%91%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%91_73_8_pdf
-Σ. Γκότσης, «Εμείς και οι άλλοι» στη μουσειακή εκπαίδευση: αναφορά σε εκδοχές της διαπολιτισμικότητα μέσα από παραδείγματα ελληνικών μουσείων. Πρακτικά Συνεδρίου Η άνοιξη των μουσείων 2009. Συνάντηση για τα μουσειακά προγράμματα και τη μουσειακή Αγωγή, επιμ. Ειρήνη Γαβριλάκη. Ρέθυμνο 2011
Θεματική ΙIΙ: Μουσειοπαιδαγωγική και αναπηρία
MuseumEdu 5. Μουσεία, εκπαίδευση και άτομα με αναπηρίες / http://museumedulab.ece.uth.gr/main/el/node/429
Η διδάσκουσα
Ε. ΣΟΛΟΜΩΝ