Πληροφορική για την Τέχνη ΙΙΙ και V – Έναρξη Μαθημάτων
Τα μαθήματα Πληροφορική για την Τέχνη ΙΙΙ και V θα ξεκινήσουν σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα ως εξής:
Πληροφορική για την Τέχνη ΙΙΙ (ΣΤ εξάμηνο) – Τρίτη 22/02 ώρα 12.00 – 15.00
Πληροφορική για την Τέχνη V (Η εξάμηνο) – Πέμπτη 24/02 ώρα 9.00 – 12.00
και τα δύο μαθήματα γίνονται στο εργαστήριο 517 (2ος όροφος – κτίριο Βιβλιοθήκης).
Η διδάσκουσα
Αμαλία Φωκά
Πληροφορική για την Τέχνη ΙΙΙ (ΣΤ εξάμηνο)
Το μάθημα διερευνά τη χρήση γραφικών και ήχου για τον σχεδιασμό και υλοποίηση ψηφιακής αφήγησης και συναισθηματικής εμπειρίας του χρήστη ως βιντεοπαιχνίδι και επαυξημένη / εικονική πραγματικότητα. Αρχικά εξετάζονται τεχνολογίες και μεθοδολογίες για σάρωση 3Δ αντικειμένων και χώρων καθώς και συστήματα προβολής. Στη συνέχεια γίνεται εισαγωγή στο σχεδιασμό περιβάλλοντος, οπτικών και ηχητικών εφέ, κίνησης, πλοήγησης και διεπαφής χρήστη και τελικά η σύνθεσή τους για τη δημιουργία αφήγησης και εμπειρίας χρήστη για κάθε έναν από τους εξεταζόμενους τρόπους εφαρμογής – βιντεοπαιχνίδι, επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα.
Πληροφορική για την Τέχνη V (Η εξάμηνο)
Το μάθημα αποτελεί μια εισαγωγή στα ηλεκτρονικά (Arduino) για δημιουργικές εφαρμογές και ρουχισμό με αλληλεπίδραση. Βασικό αντικείμενο του μαθήματος είναι η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης με φυσικές διασυνδέσεις (physical computing) και της ενσωματωμένης αλληλεπίδρασης (embodied interaction). Στο μάθημα αρχικά εξετάζεται ο σχεδιασμός ρουχισμού ως αισθητήρας για αλληλεπίδραση με το ανθρώπινο σώμα. Ακολουθεί η χρήση αισθητήρων για την πρόσληψη μετρήσεων από το περιβάλλον, ανίχνευση αφής, κίνησης και απόστασης καθώς και η χρήση ηλεκτρικού χρώματος για τη μετατροπή σχεδόν οποιουδήποτε αντικειμένου σε αισθητήρα.